I've been burned up by this fire that makes me wait for you

Alltså jag vill bara klargöra en grej för vissa verkar inte förstå: Jag har inte slutat skriva p.g.a att jag har för "lite" läsare eller kommentarer. Jag har bara inte tid just nu, och det är verkligen inte så att jag inte orkar för att skriva är något av det bästa jag vet. Men jag har verkligen otroligt mycket att göra i skolan nu, ni anar inte. Innan sommaravslutningen har jag 27 prov kvar att göra, och jag har även dubbelt, om inte trippelt så mycket inlämningsuppgifter. Och allt detta ska ske under 13 veckor, så jag hoppas ni förstår nu att det ofta är mer än två prov i veckan för mig. Plus att det är ett påsklov som lärarna inte kan lägga prov på ju, och då är det alltså ännu mer prov i veckan. Jag tycker verkligen om att skriva och jag hoppas att det lyser igenom texterna; det är därför jag inte vill pressa fram något för jag är otroligt självkritisk och det tar verkligen emot att publicera något som är halvbra. Men alla ni som förstår; tack för era fina kommentarer, det är de som får mig att ens fundera på att fortsätta skriva! Jag vill inte lova er en dag då jag kommer att ha publicerat en del, för jag vet själv hur besvikna ni kommer bli om jag sen inte har haft tid att publicera en ny del. Allt jag kan säga är att jag ska försöka ta mig tid den här veckan, det är bara mycket med skolan och sedan har jag ju mina älskade vänner som jag vill umgås med! Men håll ut, och tack för era fina kommentarer som sagt.
Kram på er finisar!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hoooolly! 27 prov?? jag skulle inte ens klara 7st! But i will wait for u! Och jaa, det lyser verkligen upp från delarna du har skrivit att du verkligen älskar att skriva! Sluta aldrig skriva, skriv då och då, men sluta aldrig! Det är något du är väldigt bra på! Din novell har nog den bästa svenskan och bästa handligen av alla noveller jag har läst! :D



Big love :)

2011-03-13 @ 20:28:09
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Amanda

vi förstår. Men skriv så fort du får lust! Läs gärna min nya novell http://justindrewlove.blogg.se Skulle du vilja göra ett länkbyte? :)

2011-03-20 @ 00:05:26
URL: http://justindrewlove.blogg.se/
Postat av: ellabella

skriv när du får lust för jag gillar verkligen denna novell! :D

självklart förstår jag att du har skola, men du ska iallafall veta att vi vill ha mer :D:D

2011-03-20 @ 14:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0